Обмін та гарантія

Назад

Гарантія та повернення

Купуючи товар у нас, Ви можете бути впевнені, що придбали справді якісну та оригінальну продукцію від відомих виробників, сертифіковану і з офіційною гарантією.

Ми гарантуємо Вам, що у разі виникнення будь-яких вимог чи претензій, передбачених законом «Про захист прав споживачів», ми виконаємо всі зобов'язання з нашого боку.

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:

  • з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не був у вжитку, товар не був зібраний та змонтований);
  • збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
  • є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизна, перо-пухові вироби, постільні приналежності, дитячі м'які, надувні і гумові іграшки, товари для новонароджених, і т.д.

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання і всі положення, пов'язані з ними, включаючи терміни, встановлюються виробником або представником виробника на Україні. Гарантійні терміни по кожній окремій товарній позиції Ви можете уточнити у менеджера. Гарантія надається зазвичай на термін до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. На деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з моменту продажу виробу. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами. Доставка вироби на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем своїми силами і за власний рахунок. Термін гарантійного ремонту встановлює сервісний центр.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • товар був зібраний або змонтований;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Обмін і повернення

Щоб уникнути будь-яких несприятливих ситуацій після оформлення замовлення в інтернет-магазині mommy.com.ua , будь ласка, уточніть у оператора колл-центру детальну інформацію про товар: характеристики, склад, країну виробника і інші необхідні Вам дані. Нижче вказані умови повернення та обміну покупок, зроблених на сайті mommy.com.

Згідно з доповненням N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню.

Відповідно до чинного законодавства України, товари, оплачені в касах роздрібної мережі магазинів «mommy.com.» підлягають обміну/поверненню тільки у відповідних магазинах, де раніше товар був оплачений.

Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:

  • товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням;
  • товар має брак або механічно несправний з вини виробника або кур'єрської служби доставки;
  • при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про, що здобувається товар;
  • з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів;
  • товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні; збережений товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару;
  • відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування;
  • є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка;
  • присутній гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете:

  • зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж;
  • придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;
  • отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.

Будь ласка, перевіряйте при отриманні замовлення відсутність механічних ушкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару в присутності працівника служби доставки або безпосередньо у відділенні. На жаль, ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань щодо товару на вашу користь, за умови що замовлення не було перевірене при отриманні.

Powered By Mommy.com.ua (c) 2018-2023