Доставка та оплата

Назад

Mommy.com.ua

Оплата і доставка

Способи оплати замовлення.

  • Післяплата. При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти. Додатково оплачується комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.
  • Безготівковий розрахунок. Після підтвердження замовлення, на вказані вами контакти, менеджер надішле вам реквізити для оплати. Прошу враховувати оплату комісії яка стягується за переказ коштів відповідно до тарифів Вашого банку.
  • Оплата онлайн на сайті.

 

Доставка замовлень.

 

  • Після того, як Ви оформите замовлення на сайті з Вами зв'яжеться менеджер з яким Ви зможете обговорити всі деталі доставки товару.
  • Не всі товари представлені на сайті є в наявності. Тому просимо уточняти наявність товару у менеджерів за телефоном.
  • Доставка товару здійснюється після надходження передоплати на рахунок нашого інтернет-магазину протягом 1-2 днів якщо товар є в наявності та 5-10 днів якщо товар їде під індивідуальне замовлення.
  • Коли товар буде надісланий ми повідомимо Вам номер товарно-транспортної накладної.
  • Доставка товару здійснюється коштом покупця за тарифами Нової Пошти та Укрпошти.
  • Безкоштовна доставка поширюється лише на товари відмічені стікером «Безкоштовна доставка».
  • Вартість доставки формується виходячи з габаритів і ваги товару.
  • При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації та документ, що посвідчує особу.
  • На складі служби доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упакування та дефектів виробу.

Увага!!! Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

 

Зверніть увагу! Через нестабільність курсів валют, ціни зазначені на сайті, можуть бути не актуальними! Будь ласка, перед замовленням, просимо Вас, уточняти актуальну ціну і наявність товару у менеджера через телефон. Дякуємо за розуміння. 

 

Умови обміну/повернення товару

 

Строк обміну: протягом 14 днів, з дня купівлі.

 

Умова обміну:

  • якщо товар не використовувався протягом усього терміну від покупки,  тобто є новим;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

 

Якщо клієнт з об'єктивних причин (просто не сподобався) хоче повернути товар, тоді доставку товару в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії оплачує клієнт.

Якщо повернення пов'язане із заводським браком, клієнт доставку не оплачує.

У разі повної оплати за товар на картку банку, повернення грошей здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання та перевірки нами товару.

Увага!!!  Товар який був привезений під індивідуальне замовлення поверненню не підлягає!

Powered By Mommy.com.ua (c) 2018-2023